Om Kultur- og Sundhedscenter InSide

Kultur- og Sundhedscenter InSide: Oplevelser. Aktiviteter. Inspiration.

Kultur- og Sundhedscenter InSide i Hammel er et åbent og folkeligt mødested med aktivitetsmuligheder for alle aldersklasser.

InSide blev indviet i 1998 og huser Hammel Bibliotek, sundhedscenter, mødelokaler, byens lokalhistoriske arkiv, galleri, café & restaurant med selskabslokaler, bowlingcenter, åbne værksteder og et udendørsareal med skaterramper, petanquebaner og et åbent aktivitetsområde.

I kulturhuset findes ca. 20 lokaler, der udlejes på forskellige betingelser til forskellige formål. Lokalerne kan rumme fra 10 – 400 personer.

I samarbejde med InSides restauratør tilbydes lokaler til kurser og konferencer med fuld forplejning og mulighed for brug af alle slags AV-udstyr og internetadgang.

InSide og Hammel Bibliotek laver en del arrangementer i form af koncerter og foredrag, men rigtig mange af husets aktiviteter bæres af foreninger og private, der lægger deres arrangementer i kulturhusets lokaler.

Kontakt InSide

Fra InSide